ترافند رایانه !!!!

 

آموزش قرار دادن دکمه 1+ در گوشه سایت یا وبلاگ

اخیرا گوگل امکان جدیدی عرضه کرده بنام گوگل پلاس که رتبه سایت در جستجوها را افزایش می دهد . تقریبا شبیه به لایک کردن صفحه ، سایت ، مطلب و … است . در این پست آموزش قرار دادن این دکمه را در قالب سایت یا وبلاگ شما ذکر می کنیم .

 

اگر کمی با کدنویسی HTML آشنا باشید این کار به آسانی خواهد بود . برای این کار کافیست که یک فایل را از طریق کد زیر در قالب خود فراخوانی کنید :

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی
 
| نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی شامل تمام مقالات آپدیت شده تا تاریخ 23 آوریل 2012 |
دیگر نیازی نیست برای استفاده از مطالب سایت ویکی پدیا دسترسی به اینترنت داشته باشید! در این پست وب سایت میهن دانلود با نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی در خدمت شما هستیم. همانطور که میدانید ویکی پدیا دانش نامه ای است همگانی و آزاد بدین معنی که همه می توانند به نوشتن و ویرایش نوشتارهای موجود در آن بپردازند. در ویکی پدیا فارسی هزارن مقاله وجود دارد که افراد برای دسترسی به آنها باید به اینترنت متصل شوند که با این نسخه آفلاین دیگر نیازی به اینترنت ندارید. به عبارت دیگر وقتی که شما این نرم افزار را در کامپیوتر خود اجرا می کنید، سایت ویکی پدیا فارسی با همان ظاهر همیشگی و دسته بندی موضوعات نمایش داده می شود و به راحتی می توانید با تایپ موضوعات مورد نظرتان در قسمت جستجو، به جستجوی آنها بپردازید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ... 



ادامه مطلب ...


           

 

دانلود نرم افزار آندروید

این پکیج توسط سایت persianmob.net تهیه شده است
حجم این فایل 650 مگابایت می باشد
در ادامه مطلب نام نرم افزار های موجود آورده شده است


دانلود نرم افزار آندروید

حجم: 650 مگابایت
رمز: www.persianmob.net
 




ادامه مطلب ...


 

اندروید (Android) نام یک سیستم عامل موبایل است که توسط شرکت گوگل توسعه داده میشود. این سیستم عامل اوپن سورس است و برپایه هسته لینوکس بنا شده است. اندروید بر خلاف سیستم عامل iOS آیفون که فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی میکند، بر روی انواع مختلفی از پردازنده ها (ARM, MIPS, Power Architecture, x86) قابل نصب است. از سال 2008 تاکنون تلفن های همراه متعددی با استفاده از این سیستم عامل به بازار ارائه شده اند. همچنین چندین Tablet PC نیز با استفاده از این سیستم عامل به بازار ارائه شده اند.

آمارهایی از نرم افزارهای موجود برای اندروید
تا ماه اکتبر 2010 تعداد یکصدهزار برنامه جانبی برای این سیستم عامل نوشته شده است که سهم بزرگی در محبوبیت این سیستم عامل دارند. تا همین تاریخ تعداد برنامه های نوشته شده برای سیستم عامل آیفون 300 هزار بوده است. اما سرعت رشد سیستم عامل اندروید بسیار بالاتر از بقیه سیستم عامل ها و حتی آیفون است و البته این موضوع را نباید از یاد برد که در لحظه نگارش این مقاله ، اندروید نصف عمر آیفون را دارد.

اندروید دارای کتابخانه های برنامه نویسی قدرتمندی است که کار برنامه نویسان را بسیار ساده میکند. از جمله دیتابیس رابطه ای کوچک شده‌ی  
SQLite ، توابع گرافیکی 3 بعدی openGL ، موتور مرورگر webkit (همانند مرورگر کروم) و موتور گرافیکی SGL .

رابطه اندروید و جاوا :
نرم افزارهای جانبی اندرویدی با استفاده از
...






ادامه مطلب ...


           

 تعریف در واقع به دو معنی است:


1. یک برنامه کامپیوتری است که مسئول قبول کردن درخواستهای HTTP از مرور گرهای وب را دارد و پاسخ ها را به همراه یک سری اطلاعات به آنها بر می گرداند. این پاسخ ها همان صفحات  
HTML هستند.

بطور مثال اگر در صفحه مرور گرتان آدرس http://fa.wikipedia.org/index.php را وارد کنید یک درخواست به دامنه ای که نامش fa.wikipedia.org است فرستاده می‌شود، آنگاه سرور صفحه    index.php را برای شما میفرستد. 

پس فایل های PHP باید در محیط سرور اجرا شوند.

 

 

2. یک کامپیوتراست که یک برنامه ی کامپیوتری را اجرا می‌کند و کارایی همانند مطالبی که دربالا گفته شد را دارد. پس هر کامپیوتری میتواند با نصب نرم افزار سرور به وب سرور تبدیل شود.

در اینجا منظور از سرور، سرور آپاچی (Apache)است که برنامه زمپ که بعداً توضیح می دهم آن را برای ما نصب می کند.

سرور آپاچی: گسترده ترین و محبوب ترین سرور HTTP است که از زبان PHP پشتیبانی می کند. بزرگترین رقیب سرور آپاچی سرور IIS مایکروسافت است. 

یک پیشنهاد تاپ دانلود مقاله زیر است

 

 


منبع این مطلب: 
http://www.arsalanfiroozi.loxblog.com/

 

 



           

 نوشتن یك برنامه پی اچ پی شبیه ایجاد یك صفحه HTML است و تنها با این تفاوت كه كدهای این زبان در داخل صفحات و دربین كدهای HTML درج میشود و البته طبیعی است كه یك فایل پی اچ پی میتواند تنها شامل كدهای PHP باشد. با توجه به این كه PHP یك زبان طرف سرویسدهنده است و بنابراین برای اجرای اسكریپتهای آن، باید آنها را به كامپیوتر سرویسدهنده وب انتقال دهیم و حالا با تایپ نام فایل آن را در مرورگر اینترنت میتوانیم اجرا و خروجی احتمالی را مشاهده كنیم.

طبیعی است كه در سمت سرویسگیرنده (كاربر سایت) امكان مشاهده كدها وجود ندارد.

پس از درخواست برای اجرای یك اسكریپت PHP فایل حاوی كدهای PHP به برنامه مفسرPHP انتقال داده شده ( معمولا php.exe ) و این برنامه بعد از تفسیر و اجرای اسكریپت، نتیجه را به سمت كاربر میفرستد.








           

بینندگان توجه کنند که جای n مقدار ثانیه ای که پس از آن وارد صفحه ی مورد نظر شود را بنویسند و هم چنین توجه کنند که این کد شاید در بعضی وبلاگ ها کار نکند اما در تمامی سایت ها کار میکند 

 

<meta http-equiv="refresh" CONTENT="n;url=آدرس دقیق صفحه ای که بازدید کننده باید به آن منتقل شود">


 



           
درباره وبلاگ


سعی میکنم از این به بعد یک سری مطالب که مربوط به بالا بردن پیچ رنک وبلاگ یزارم امید وارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب