ترافند رایانه !!!!

 

آیا سامسونگ به دنبال ساخت محصول مشابه پدفون ایسوس است

 

سامسونگ پتنت جدیدی را ثبت نموده که در آن تلفن هوشمند در دل داک تبلت جای می‌گرد! بله درست متوجه شدید، سامسونگ احتمالا در تلاش است تا محصول مشابه پدفون ایسوس را تولید کند.



ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
hessam

به گزارش کلوپ ترافند رایانه وگوشی؛ یکی دیگر از ابعادی که به سرعت در کمپانی اپل در حال تغییر و تحول است، بعد نرم‌افزاری این کمپانی و به خصوص سیستم‌عامل مشهور اپل یعنی iOS است. هرچند به نظر می‌رسد اقدام این کمپانی در تقلید سریع از ویندوز فون 8 به جایگاه اپل در بین کاربران خدشه وارد کند.

 

 


ادامه مطلب ...


           
برچسب:, ::
hessam

 

dfvzznfe بازی های 4 نفره با 4Player Reactor v1.6.2

بازی ۴Player Reactor یک نرم افزار است که شامل ۲۰ بازی جذاب، عکس العملی، رقابتی و سرعتی است که به شما اجازه می دهد در گوشی یا تبلت اندرویدی خود این بازی ها را بصورت ۴ نفره در یک دستگاه انجام دهید. ورژن ۲ نفره این بازی قبلاً در سایت قرار گرفته بود و اکنون می توانید ورژن ۴ نفره ان را از سایت آندرویدیها بصورت رایگان دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

 

 

 

 

 



           

شرکت سونی اخیرا دعوت نامه ای برای کنفرانس مطبوعاتی خود که در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه) و در نمایشگاه ۲۰۱۳ IFA شهر برلین برگزار خواهد شد منتشر کرده است. اما آنچه عجیب است این است سونی که حدودا دو ماه قبل از این رویداد دعوت نامه را منتشر کرده که بدیهی است سونی قصد دارد توجه رسانه ها را در آستانه معرفی Galaxy Note 3 به خود جلب کند.

 


ادامه مطلب ...


           

دیروز اطلاعاتی مبنی بر این که Optimus G2 ممکن است از اولین گوشی های باشد که با ۳ گیگابایت رم عرضه میشود گزارش شد.
امروز نیز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شده است. اگرچه این اطلاعات جدید فقط کمی اوضاع را پیچیده تر میکند!
تا قبل میدانستیم که این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی دارد ، در حالیکه اطلاعات جدید حاکی از آنند که صفحه نمایش این گوشی ۵٫۲ اینچ است که البته زرولوشن آن فول اچ دی (۱۰۸۰×۱۹۲۰) می باشد.



ادامه مطلب ...


           

طبق انتظاراتی که می رفت ، بروز رسانی اندروید ۴٫۲٫۲ Jelly Bean برای اسمارتفون HTC One نیز عرضه شد. این آپدیت جدید نیز تقریبا بالای ۴۰۰ مگابایت حجم دارد و برای تمامی کاربران این اسمارتفون در سراسر دنیا در دسترس می باشد.



ادامه مطلب ...


           

سلام خدمت دوستای خوبم
می خوام آموزش نصب ویندوز XP  روی گوشی یا تبلت اندروید آموزش بدم.



ادامه مطلب ...


           
درباره وبلاگ


سعی میکنم از این به بعد یک سری مطالب که مربوط به بالا بردن پیچ رنک وبلاگ یزارم امید وارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب